Twisted - Skylar Grey、Eminem、Yelawolf

老姆14年单曲

<Twisted -Eminem>

You sit there stone-faced, as if I'm not here

你面无表情的坐在那儿,无视着我的存在

Can't you see that I've been crying?

难道你看不到不停哭泣的我吗?

I didn't know you'd be insane

我从来没想过你会这般疯狂

Dreams can be so deceiving

梦想终究敌不过现实的残忍

You're an itch I can't reach

你是我挠不到的那块痒

A wound that won't heal

是那永远好不起来的伤

The smell of skin that's burning

闻到了吗 那是我皮肤燃烧的味道

I didn't know you'd be insane

我从来没想过你会这般凶残

But it's true, and just say all I am to you

但现实如此,我也只不过想告诉你我是你的

Is a pain in my neck, thorn in my side

为什么我的颈上有伤,背上有箭

Stain on my blade, blood on my knife

我的剑上沾满污点,我的刀上布满鲜血

Been dreaming of her, all of my life

不断的梦见她,日日夜夜

But she won't come true, 

但她如此不真实,

she's just my nightmare I woke up to

她只存在我那不断醒来的噩梦中

She's twisted, he's a lover, 

她纠结着,他是个浪子,

she's set, he's hard to handle

而她要的却是安定,他 - 没脚的小鸟

The worst part of all is he just don't care

最可笑的是她挣扎着他却从来不会在意

She's twisted like a rope, 

她纠结成绳,

that is wrapped around his throat

紧紧缠着他的喉咙

But the worst part of all is she really don't give a

最可笑的是他挣扎着她却已经不再在意

(She don't give a shit)

(她的心早就累倒)

Sometimes I wish that you'd just die

有时我希望你死掉算了

Cause I'm too afraid of leaving

因为我实在没有勇气先走开

I didn't know you'd be insane

我从来没想过你会这般残忍

Dreams can be so deceiving

那些只不过是美好的幻想

(How did it come to this?

怎么会这样?

Why do I fantasize to kill you when you're sleeping?)

为什么我幻想着在你熟睡的时候杀掉你?

I didn't know you feel the same

我从来没想过你也有这种感觉

When I say you're no good

当我说你是恶魔

All you are to me

你也是我的

Is a pain in my neck, thorn in my side

为什么我的颈上有伤,背上有箭

Stain on my blade, blood on my knife

我的剑上沾满污点,我的刀上布满鲜血

Been dreaming of her, all of my life

不断的梦见她,日日夜夜

But she won't come true, 

但她如此不真实,

she's just my nightmare I woke up to

她只存在我那不断醒来的噩梦中

She's twisted, he's a lover, 

她纠结着,他是个浪子,

she's set, he's hard to handle

而她要的却是安定,他 - 没脚的小鸟

The worst part of all is he just don't care

最可笑的是她挣扎着他却从来不会在意

She's twisted like a rope, 

她纠结成绳,

that is wrapped around his throat

紧紧缠着他的喉咙

But the worst part of all is she really don't give a

最可笑的是他挣扎着她却已经不再在意

Love ain't no fairytale, love is a buried nail

爱情从来就不是童话故事,爱是一颗恶魔的种子

Inside of this heart of stone, 

他是一颗石头心,

so you wanna get married? Well

你还想着跟他结婚?呵呵

Romeo, Romeo, smokin' blow with Antonio

罗密欧啊,罗密欧,和安东尼奥抽着烟

In the back alley takin' shots of whiskey and only gold

在后巷一杯一杯的干着威士忌而且只喝金色的那种

Juliet's at the nudie bar, doin' God only knows

朱丽叶在脱衣舞厅,鬼知道干着什么勾当

Neither one of 'em came to see the dog and the pony show

虽然没人来看这精彩的表演

But a bitch is a bitch, and a horse is a horse

不过放心,贱人还是贱人,禽兽还是禽兽

And I'm sorry I can't afford to get

“哦~抱歉我付不起

your daddy's old Porsche painted

你亲爸那辆旧保时捷的刷漆费”

Sorry Juliet that you embedded the sayin'

“抱歉朱丽叶”这才是你真正的想说的

If a dollar makes you holler

“如果你为钱烦恼,

then I'm gettin' the short change of it

我会为你努力奋斗”

Feel like I've been asleepin' alone

我总是这样一个人迷迷糊糊的睡过去,

and lovin' this angel

但我爱这种感觉

Tangled between a dream and a coma

留一半清醒 留一半醉

Walkin' the edge of this cliff, 

在悬崖峭壁上行走,

like a sheep to it's owner

就像只山羊一样,做自己的主人只走自己的路

Then wake up to this fuckin' bitch with an evil persona

但突然醒来面对的却是这恶魔附身的臭婊子

Now if you say

现在也许你会说

that you hate somebody and you livin' with them

你和自己痛恨的人同在一个屋檐下

Then they pack up and leave

然后她们收拾包袱离开,

and you bitch about how you miss 'em

然后的然后你又矫情的说你有多想她们

You gotta see

你就该看看

the pattern of the blood all over the steerin' wheel

那方向盘上鲜血的印迹

Love is a cannibal ridin' a carnival carousel

爱是披着羊皮的狼啊

Round and 'round we roll, 

这样互相伤害着,

where it stops, baby nobody knows

什么时候停止,亲爱的,没有人知道的

Some people go crazy and they lose control

他们疯狂因为他们丧失

Some people jump off, some people won't let go

他们义无反顾的跳,她们毫不犹豫的扯

Some people say love, some people say why

她们说我爱你,他们却问为什么

Some people don't love, they just want a free ride

她们不爱了,因为他们只爱自由

The rain won't stop, it'll never dry

悲喜交加,没有终点

If she's in the house of pain then love is standin' outside

其实,幸福不会敲门

She's twisted, he's a lover, 

她纠结着,他是个浪子,

she's set, he's hard to handle

而她要的却是安定,他 - 没脚的小鸟

The worst part of all is he just don't care

最可笑的是她挣扎着他却从来不会在意

She's twisted like a rope, 

她纠结成绳,

that is wrapped around his throat

紧紧缠着他的喉咙

But the worst part of all is she really don't give a

最可笑的是他挣扎着她却已经不再在意

(She don't give a shit)

(她的心早就累倒)

Maybe I'm a twisted one that screwing this up

也许我就是个神经病,是我毁了这一切

So i guess this means Goodbye, for now

我想该是时候说再见了,现在而已


查看全文
 
评论
 
 
热度(6)
 
上一篇
下一篇
© 半生殊途〃|Powered by LOFTER